En lyckad onsdag



Denna onsdag den 22 december var nog den kortaste onsdag jag varit med om, oj så fort den gick! Hugo blev så glad när kusin Svea kom hem till oss tillsammans med sin mamma och pappa. Hugo fick klossar i julklapp med olika bokstäver och siffror på, så fina! Tack snälla morbror och "tant" Elin hälsar Hugo. Han har lekt med sina klossar hela kvällen, staplat dom på varandra lagt dom i den lilla vagnen som hörde till, plockat i och plockat ur klossarna flera gånger om!

Dagens Toscakaka blev lyckad och smakade gudomligt gott, kan berätta att den tog slut rätt fort, mumms. Hugos lilla kusin Svea är så söt, hon satt i fasters knä och lekte med Hugos "baby leksaker" medan Hugo lekte med sin julklapp, Minns knappt när Hugo var så där liten och go. Tiden går som sagt fort när man har roligt så jag var tyvärr tvungen att bege mig till jobbet mitt i all lek, gos och bus. Dagen till ära blev jag lämnad på jobbet av min snälla bror, tack Joel.

Nu ska jag ta och lägga huvudet på kudden,
imorgon blir det en lång dag med mycket shopping och förberedelser, på återseende då!

KRAM Julia


P.s Imorgon kommer receptet på Toscakakan,
så enkel att göra, perfekt att "slänga" ihop när man får gäster..

Kommentarer
Postat av: mamma till William

God eftermiddag..Du är riktigt duktig på baka..Hoppas att allt är bra med dig & familjen..Vill önska dig en mysig jul.kram kram

2010-12-23 @ 14:11:45
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0