Mot stan



Idag måndag ska vi uträtta lite ärenden på stan, först en liten shopping runda, får nog även bli en sväng till POP nu när dom har rea, alltid hittar man något. Sedan ska jag och Hugo på date, men det berättar jag mer om ikväll. Natten har varit hyfsat lugn här hemma. Hugo vaknade dock till vid 02.30 tiden och hade svårt för att somna om, lite förkyld, trött och ledsen i ögat. Men nu är han på toppen humör och far omkring här hemma både högt och lågt.

Nu ska jag ta och göra i ordning mig lite, har precis kommit ut ur duschen och sitter här i min vita morgonrock och en stor handduk på huvudet. Dags att klä på sig och torka håret med andra ord, snart bär det av mot stan.

Ha en underbar dag och på återseende i kväll.
KRAM Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0