...




Idag är det alltså den 31 December 2010, och där med den sista dagen på året. Tiden går så otroligt fort, förra året så här dags var jag fortfarande mammaledig och den 18 Januari 2011 har jag redan jobbat ett helt år sedan min härliga ledighet tog slut. Jag ser dock verkligen framemot ett nytt år, 2011 tror jag kommer bli ett helt underbart år. Jag vet redan nu att det kommer hända en massa roligt och en massa nytt i våra liv.

Dagen till ära så tog alla mina killar en riktigt lång sovmorgon. Blev sent igår för alla i familjen, men fram för allt för Filip och Melvin som inte kom i säng förens vid 23-tiden igår kväll, och minst lika sent kommer det bli idag, men det hör jullovet till tycker jag. Om några timmar så ska jag bege mig till jobbet för ett kvällspass, men jag ska inte klaga, har varit ledig i 1 ½ vecka och det har varit helt underbart mysigt att få vara hemma med min familj under julen. Jobbar dessutom bara 6 timmar idag sedan får jag komma hem till mina killar igen.

Nu ska vi förbereda lite inför kvällen här hemma. Då det har kommit önskemål från de stora killarna i familjen så står det bland annat kräftor på menyn och inte vilka kräftor som helst utan kräftor från sommarens kräftfiske.

Önskar er ett Gott Nytt År och på återseende nästa år!

KRAM Julia

Kommentarer
Postat av: Bella

Gott Nytt År!!



Hoppas du fick en riktigt trevlig avslutning på det gamla året och att 2011 blir ett givande och glädjefyllt år för dig och din familj!



Många kramar Bella

2011-01-01 @ 22:27:00
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0