På date med Lasse


Idag måndag har vi haft en mysig förmiddag på hemmaplan, precis som gårdagen.
I eftermiddags var jag och Hugo på fika date med bästste Lasse. Lars som han heter i själva verket var min matte lärare under gymnasiet, den bästa matte läraren jag någonsin haft kan jag tillägga. Efter att vi fikat ihop en stund kom även Joacim och tog en kaffe tillsammans med oss. Var så kul att prata om "gamla tider" och minnen, men huvudämnet för dagen blev dock fotografering. Det visade sig att vi hade ett gemensamt intresse, nämligen fotografering. Blev en lång och mysig fikastund. Tusen tack för idag Lasse, vår fikastund förgyllde min dag.



På vägen hem från stan hade vi en jätte trött Hugo i bilen men som tack och lov höll sig vaken hela vägen hem. Nu ska vi snart äta en god middag tillsammans. En klassiker, carbonara på ostsås och skinka samt färsk pasta till, mumms så gott! Kvällen bjuder på filmmys för mamma och pappa. Det är nog det bästa med just denna årstiden vi befinner oss i just nu. Tittar aldrig så mycket på film som på just hösten/vintern. Istället för en massa godis och dricka till filmen ska vi äta en god räksmörgås och lite bubbel till.

Nu däremot ska jag bada en liten herre sedan blir det välling och sova.
På återseende.

KRAM Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0