Hej Fredag

Äntligen är det Fredag. Fredag & Idol står på schemat här hemma. Inplanerat var egentligen en myskväll med alla killarna, men Hugo får vänta en dag till på sina bröder då ett disco kom emellan, så imorgon kommer Hugos efterlängtade storebröder Filip och Melvin. Just nu ligger lill-prinsen och sover middag, sen middag blev det idag. Hugo har inte sovit så bra inatt, vaknat och varit lite ledsen i ögat ett par gånger. Är nog en liten förkylning på gång där tror jag. Hittills har vi hunnit med att fredags handla lite grann, dammsugit och städat på hemmaplan inför helgen och så ätit en god lunch så nu ska vi bara invänta pappa Joacim sen ska vi mysa hela kvällen lång.

Igår Torsdag kom det ett paket med posten till Hugo. Boken "Kråkes förskola - av Marie Bosson Rydell var det som låg i det stora paketet. Hugo har nämligen fått en prenumeration på alla "Kråke böckerna" för åldern 1½-3år. Är så kul att Hugo uppskattar att man läser böcker för honom, även jag tyckte mycket om böcker när jag var liten och jag hoppas att Hugo också kommer tycka om att läsa böcker. 

Nu ska jag gå och titta till min lille kille.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag.

Kramar Julia

Kommentarer
Postat av: Therese - Colins mamma

Tack för tipsen! :)



Nej, jag tror knappt att det är pga av laktosintolerans heller. Han har nog inte tillräckligt med symptom, men när man är sådär väldigt trött letar man desperat efter en förklaring :)



Tänder eller utvecklingsfas tror jag mer på. Vi får bara hoppas på bättring någon gång! Han sover hos oss ännu. När han slutade sova hela nätter fick han komma tillbaka till vårt rum. Har testat med att ha lampa tänd också.



Ha en fin lördag - kramar

2010-11-20 @ 11:46:47
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0