I eftermiddags tog Hugo jag och Alice oss en cykeltur hem till min bror Joel och hans dotter Svea. Det har varit så varmt här precis hela dagen så vi bestämde oss för att en glass skulle inte vara helt fel...


Helt otroligt vilken sommar värme vi haft denna helg, så underbart. Trots att detta varit min jobbhelg så har den varit bortom alla förväntningar!

Vi har grillat, träffat nära och kära, druckit latte i en gassande sol och så har mamma i familjen förstås tillbringa ett antal timmar i solen, så nu har jag gyllenbrun hy och blondare hår, and i love it !!!

För cirka en timme sedan la Hugo ner huvudet på kudden och somnade för natten, så om en stund ska jag krypa upp i soffan och vila ögonen på en förhoppningsvis bra film. Imorgon är det en ny dag, en något efterlängtad sådan...

Ses imorgon.
/KRAM Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0