Här är då alltså mina Macarons, ni vet såna där små franska bakverk som man just nu ser precis överallt i olika sorters färger, så sockersöta. Tyvärr blev inte mina speciellt sockersöta, jag får nog helt enkelt göra ett nytt försök...



God kväll på er!

Var riktigt härligt att bege sig hem från jobbet idag iklädd endast sommarkläder, så underbart. Denna onsdagskväll hade vi en viss liten kille här hemma som somnade på mindre än fem minuter, inte lätt att vara liten ibland.

Om en stund ska jag slå mig ner i soffan och bara njuta av en kopp te och en misslyckad Macarons. Vad jag ska titta på har jag inte en aning om. Däremot ska jag lägga mig i sängen sen och kika på det tredje avsnittet av "Familjen Kennedy" på svt play innan jag somnar.

Nu: Väntar soffan

/KRAM Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mmms ser hur gott ut som helst !!

Kan du inte lägga upp receptet på dessa läckerheter?



Kramar Lisa

2011-04-27 @ 21:59:37
Postat av: Sarah

Ser kanongott ut! : )

2011-04-27 @ 22:13:47
Postat av: Malin

har aldrig ätit macarones i hela mitt liv, men ändå är jag typ jämt sugen på det!! Men dom ser ju så himla goda ut!! :P



kramar!!

2011-04-28 @ 23:14:01
URL: http://siljeholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Kan berätta för er att de var riktigt goda. Smeten i mitten är smörkräm med smak av kaffe och kakao.



Kommer nog dock inte prova att baka Macarons på ett tag, för fy så jobbigt det var att göra!



Kramar till er

2011-04-29 @ 22:24:38
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0