Godmorgon !

Dagen till ära tog vi oss en lång sovmorgon hela famlijen och vi började inte vakna till liv här hemma förens runt 10-tiden. Såå skönt. Nu vi har precis ätit färdig frukosten, disken står i diskmaskinen och alla sängar är bäddade, nästan alla morgonbetyr är färdiga med andra ord.

Om en liten stund ska vi börja leta påskägg här hemma, eller rättare sagt Filip får hjälpa Hugo att leta påskägg, en viss storebror i familjen har blivit lite för stor för påskäggsletande och får assistera lillebror istället.

Det är verkligen helt otroligt vilket väder vi har, (vet att jag är en aning tjatig, blir mycket skrivande om sol, sol och åter sol, men jag älskar solen så det får ni stå ut med) men det är bäst att passa på att njuta för på tisdag har jag läst att det ska regna, usch och fy! det gillar jag inte...

Nu ska jag fixa iordning mig en latte, sedan blir det att sätta sig i solen en stund och läsa lite mer ur boken "Ditt kompententa barn", favoriter i repris med andra ord.

 

/Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0