Äntligen kväll


Lite mer julsaker har kommit upp här hemma under helgen som va.


Heej raringar !!



Idag har jag verkligen längtat efter att dagen skulle ta slut så fort som möjligt. Har haft fullt upp precis hela dagen har dock inget spännande att bjuda på, utan spenderade precis hela denna måndag på universitetet och pysslade med sånt som respirations laboration och seminarium. Men nu är det äääntligen kväll och nu ska det bara mysas !!! :-)



Är inte så jätte mycket för att "julpynta" med en massa tomat med röda luvor. Håller mig till det lite mer diskreta juldekorationer. (Den vita hjorten från House doctor är köpt på PUB i Stockholm, har tyvärr inte hittat något ställe där man kan klicka hem den ifrån på nätet, någon av er som vet ??? )



Nu har Hugo intagit soffan och en stor skål med pepparkakor (?) som är favoriten just nu, är ju i och för sig inte helt tokigt, med tanken på hans mage kan han nog behöva äta ett gäng :-)


Ska nog ta mig en pepparkaka jag med och en liten kopp med glögg också. Älskar verkligen glögg. Den sprinder en underbar doft och en härlig julkänsla och så är det ju så klart underbart gott med ;-)



Önskar er en fortsatt mysig kväll

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0