Dansk inspiration


Så här skulle gärna mitt julbord kunna få vara dukat, såå snyggt. Framförallt älskar jag bordet (!!) Alla inspirations bilderna kan ni hitta på Tine K bloggen.





Vad säger ni om adventsljusstaken på bilden uppe till höger, visst är den fin !!??




Denna lilla gran har jag försökt klicka hem lääänge nu men verkar ha varit slut precis överallt, i alla fall i den storleken som jag vill ha den i. Typiskt !!


God morgon raringar



Här hemma är vi uppe tidigt denna luciamorgon. Hugo ligger fortfarande och sover i säng, men alldeles snart är det dags att väcka honom för idag ska han vara med i luciatåget för första gången :-) 

Hugo har nämligen missat de tidigare luciatågen på dagis pga av feber och magsjuka så denna lucia blir lite mer speciell än de tidigare !! Så om mindre än en timme är det dags att bege sig mot dagis och det söta lilla luciatåget :-)

Vad Hugo ska vara för något får ni se lite senare och då får ni så klart se lite bilder också. Nu är det nog hög tid att väcka min lille älskling så vi inte kommer för sent...



Önskar er en riktigt mysig lucia

På återseende senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0