En ledig dag


En trött Hugo i lördags, så trött att man somnat på mattan i vardagsrummet :-)


Heelloo sweethearts !!!


Idag har vi haft en ledig dag här hemma Hugo och jag och vi har bara tagit det lugnt precis hela dagen. Inget stress och inga måsten, riktigt skönt :-)

Tidigare ikväll fick det dock bli en sväng till gallerian utanför stan för inhandling av en ny julgransfot ! Det var ju som sagt ett tag sedan vi hade gran inomhus sist så den julgransfoten tror jag har rykt i någon förrådsrensning för en tid sen.




Granen har dock inte fått komma in ännu, det får nog vänta tills imorgon. När jag var liten satte alltid mamma och pappa uppp granen dagen före julafton när vi barn låg och sov, och så på julaftons morgon stod den där vacker och grann :-) Mys !

Nu ska vi snart äta middag här hemma, sen så ska jag förbereda mig inför morgondagens EKG-laboration, spännande spännade !!


På återseende imorgon

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att bara njuta o inte ha några måsten. Man får ta tillvara på dessa få dagar. Mysigt med fin gran. Vi hoppar över det iår, eftersom vi är i målartagen o vill få ordning överallt, så jag har pyntat ganska lite inför denna julen. Har stjärnor i fönstrena o lite extra ljus här o där. Överblommade hyacinter som tyvärr inte luktade nånting. Fattar inte. Det brukar ju alltid va så god doft.



Ni får ha en supermysig julhelg!



Varmaste kramar <3



Ps. Du måste berätta om lägenheten. Lät spännande!=)

2011-12-20 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0