Mammalyx


Åsa gör mina naglar. Är så otroligt nöjd, längtar redan till nästa gång. Skönt med lite mammalyx då och då :-)


God kväll raringar !


Denna onsdag har jag blivit riktigt ompysslad av fina Åsa som gjort mina naglar inför julen. Kan inte säga annat än att jag är såå nöjd, för visst är dom fina !!

Idag medan mamma i familjen har varit på "vift" har Joacim och Hugo haft en liten killdag här hemma. Dom har tagit sig en lång och välbehövlig sovmorgon, tittat på film och lekt med Hugos duplo. Senare på eftermiddagen kom även storebror Filip hit och myste tillsammans med pappa och lillebror :-)



Tack Åsa för ditt fina jobb med mina naglar idag, känner mig sååå fin & fräsch. Love it !!!


För en lite stund sedan fick jag Hugo att somna, så nu ska jag tappa upp ett varmt bad sen får det nog bli en stor kopp med te framför en film innan sängen väntar.

Sov så gott tjejer !!


Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Anita

Vilken lyxig dag för alla, och naglarna blev snygga!

/Anita

2011-12-14 @ 22:04:37
URL: http://http://enkelstil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0