Tidigare idag


Detta är vad jag har att "bjuda på" denna annandagjul. Plugg, plugg och återigen plugg.


En liten uppdatering


Just nu känns det som om jag drunknar i labbrapportet och uppsatser åt både höger och vänster, jösses så mycket det är. Och som om det inte vore nog med allt detta är det bara cirka tre veckor kvar till tenta nr 2,
H J Ä L P !!!!

Men nu ska jag inte tråka ut er allt för mycket med mina studier ;-) har i alla fall hunnit med lite annat denna annandagjul än bara plugg. Eftermiddagen spenderade vi med att mysa, fika, byta julklappar och bara vara hemma hos bästa morfar ! Tusen tack för alla fina klappar.

Väl hemma igen blev det bad för Hugo och sedan lite "bygga lego" innan det var dags för sängen. Så nu ska jag slå mig ner i soffan en stund innan det är dags för sängen för mig med !


Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0