Tine K





Välkommen freeedag & helg !!



Äntligen, äntligen är det helg. Som vanligt har jag massor av plugg att stå i då tentan närmar sig med stormsteg, hjäälp !! börjar infinna sig lite stress till och med måste jag nog erkänna. Det där med tentor är inte det lättaste, förstår inte hur jag ska hinna lära mig mer eller mindre A L L T om cellen, nervsystemet, endokrina systemet, mikrobiologi m.m jösses...

Men ikväll ska jag verkligen försöka slappna av och bara mysa med familjen. Har ju trots allt haft seminarium om endokrina systemet hela eftermiddagen så lite vila är jag allt värd ;)


Tidigare idag var jag och hämtade ut ett litet paket som var adresserat till mig. Kunde inte låta bli att hämta ut det på direkten. I paketet gömde sig denna fina lilla ljuslykta från Tine K. Tusen tack Julia, du gjorde min dag.
 
 
Nu kom precis storebror Filip in genom dörren så nu ska vi sätta igång och fredagsmysa här hemma och till de ska vi så klart ha en massa godis ;) Mumms! Det där med beach 2012 får nog vänta till efter nyår..


Önskar er en underbar kväll
 
KRAM J


Trackback
RSS 2.0