Nära & Kära


Hugo har världens sötaste lilla Kusin, en riktig liten gos tjej är hon. Vår allas lilla Svea:-)



Heeej raringar !!



Borde kanske egentligen ha bjudit er på de traditionella "året som gått" collage, men jag tror jag skippar det i år. Jag har nämligen lite drygt 50.000 bilder på datorn just nu, så ni får helt enkelt nöja er med bilder från våran "julafton" nr 2 :-)




Sötaste lilla Svea hade spring i benen h e l a kvällen, och Hugo lika så. Fram och tillbaka mellan Hugos rum och vardagsrummet, i alla fall tills dess att vi öppnade alla julklappar då satt dom stilla, i fem minuter ;-) sötnosarna.


Kusinerna leker inne på Hugos rum. Nästa julafton är det fyra kusiner med full rulle på hihi :-)


Då har vi kommit fram till årets sista dag. Känns helt overkligen (!!) redan nyårsafton. Tycker år 2011 har gått otroligt fort, förstår inte riktigt vart det tog vägen ??? Får nog kika igenom alla mina 50.000 bilder från åren som gått någon dag :-)

Om en liten stund ska pappa J och de stora grabbarna bege sig ut på lite äventyr, våran lille grabb får stanna hemma med mamma, vilket inte är populärt när storebröderna är här. På tal om populär, det fick jag känna på igår kväll efter middagen,

då Hugo säger  - Tack för maten,
och jag svarar - Varsågod lille gubben.

- Nej, jag pratar inte med dig mamma.
- Tack för maten Filis. Min lille buse !

Nu ska jag sätta fart här hemma och förbereda inför eftermiddagen & kvällen. Idag kommer även våra underbara vänner hem från Indien - Goa. Som vi har längatat !!!


Och ifall vi inte ses senare...

Gott Nytt År !!!



Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

ljuvliga bilder. gott nytt år!

2012-01-01 @ 10:25:04
URL: http://www.attvaranagonsfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0