Vår julafton


Hugo öppnar julklappar tidigt på julaftonsmorgon.


Heeej raringar !!!


Här springer mellandagarna iväg som bara den, hinner knappt med. Gårdagen spenderade vi med att shoppa stora delar av dagen, och det var vi inte ensamma om att göra vill jag lova ;-)

Jag shoppade dock inget speciellt åt mig denna gången, av någon anledning !!? brukar mest vara Hugo och inreding som kommer i första hand  när jag shoppar :-)



Tänk att julafton redan är slut för denna gången, känns både skönt och tråkigt på samma gång. Men nu går vi i alla fall åt ljusare tider....


Kvällen igår spenderade jag med att plugga, och det är precis vad jag ska sätta igång med om en liten stund igen, men nu återstår det bara att göra färdigt uppsatsen i barnssynutveckling då jag blev klar med laborationsrapporten igår !!!! :-)


Mamma och son.


Pappa J och Hugo är just nu iväg på lite äventyr så att mamma i familjen ska kunna plugga och det är nog bäst att jag sätter igång med de bums !!, man får passa på när tillefälle ges, vilket inte är allt för ofta när man annars har en liten 3-åring runt benen :-)


På återseende

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Skitsnygg är du!

2011-12-29 @ 12:57:23
URL: http://www.attvaranagonsfru.se
Postat av: Julia (mittialltvitt)

Tusen tack Emma,

Du gjorde min dag med dina snälla ord :-)

2011-12-29 @ 22:49:33
URL: http://www.mittialltvitt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0