Senare i veckan ska jag jaga tyg till vimplar som ska sys och sättas upp
ovanför Hugos nya säng. (Dessa vimplar är sydda av denna bloggerska)

Idag har vi haft en ledig måndag här hemma. Perfekt start på en ny vecka. Denna måndag har vi spenderat här hemma. Tagit sovmorgon, ätit en lång och god frukost, tittat på Toy story 1 & 2 och så har vi  lekt med bilar en stund också!


I eftermiddags begav vi oss till tygaffären på stan igen. Tyckte att det var så kul att sy så jag tänkte sy ytterligare två kuddfodral, dock i en betydligt mörkare nyans, nämligen i brunt.


Vardagsrummet är det enda rum här hemma som inte går i vitt utan i brunt och svart. Så nu ligger det ett par STORA bruna fina kuddar på golvet framför tv:n, perfekt för Hugo att sitta på eller vila huvudet emot när han tittar på film.


Nu har det snart blivit dags för middag här hemma. Tacos står på menyn ikväll, till de ett glas rött. Perfekt avslutning på denna måndag...

På återseende.

KRAM Julia


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh jag är också på jakt efter tyg att sy vimplar av till Julias och Victors rum, det är ju sååå fint!



Din blogg är verkligen sååå mysig=)



KRAM

2011-02-21 @ 18:36:52
Postat av: Julia

Funderar på att skicka efter lite olika tygprover. Vill ha vimplar i vitt och beige. Instämmer helt, är såå fint!



Tack vad kul att du tycker om min blogg :)

Stor kram till dig

2011-02-21 @ 23:27:10
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: Malin

Beroendeframkallande eller? Du är verkligen på G! Vad kul att du fått ett nytt intresse=) Du verkar ju riktigt duktig på å sy. Vimplarna var ju jättesöta!

2011-02-22 @ 10:48:36
Postat av: Emma

Hej tjejen!



Vimplar är verkligen en sån rolig grej att ha på barnrum! : - ) Jag har själv beställt vimplar från Vinklar & vrår då jag inte orkade sy egna ; - ) Lite lat är jag allt! Hihi!



Hoppas ni mår väl & att ni får en mysig lördag!



Stor Kramis

2011-02-26 @ 18:39:11
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0