Ändrade planer...



Begav mig som planerat till jobbet i eftermiddags. Kan tillägga att jag känt mig lite krasslig jag med, haft huvudvärk hela förmiddagen och ont i kroppen på de med. Men jag stoppa i mig två alvedon och tänkte att det går väl över. Men det gjorde det inte. Fick bege mig hemåt från jobbet några timmar senare med 38 graders feber.

Så nu ska jag bädda ner mig i soffan med en lika febrig Hugo en stund innan det har blivit dags för honom att sova för natten. I morgon blir det en lugn dag på hemmaplan...

Hoppas ni får en mysig lördagskväll.

KRAM Julia


Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig, kära Du! Hoppas du mår bättre snart o att det inte är influensan som kommit till Björkhaga=( Har själv känt mig febrig o hängig av o till under en veckas tid. Det har dock inte brutit ut nåt särskilt, men jobbigt ändå att vakna hängig o behöva proppa i sig alvedon o rinexin hela tiden.



Hoppas du blir ordentligt ompysslad här under helgen.



Värmande kramar!

2011-01-29 @ 20:39:27
Postat av: Julia

Tack snälla du!

Hoppas verkligen inte att det är någon influensa, det har jag inte tid med :)



Känner mig redan bättre, men det är kanske som du säger, det beror nog kanske på att man ätit alvedon.



Varma kramar till dig

2011-01-29 @ 20:51:02
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0