Vitt, vitt och åter vitt blir det här hemma. Igår kväll blev köket färdigt
så nu är det hallen som står på tur...

I dag är jag äntligen på benen igen. Har på förmiddag vilat en hel del så nu känner jag mig fräsch och pigg igen. Skönt att det inte var en långdragen feber. Även Hugo är på benen precis som mamma och har spenderat sin dag på dagis.

Nu på eftermiddagen har jag tagit tag i lite målning här hemma. Men innan jag kunde sätta igång och måla krävdes det en hel del underarbete och själva underarbetet är inte speciellt kul om ni frågar mig, som tur var har jag fått lite hjälp av min Joacim, tack älskling!!

Nu kommer snart mina prinsar hem till mig. Längtar så efter Hugo när han är på dagis. Känns som om det var evigheter sen jag träffade honom trots att det bara gått några timmar...

Dags att fortsätta måla.
På återseende kära läsare.

KRAM Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0