Dubbla kvällspass


Denna helg står det jobb på schemat. Inte särskilt roligt men ett måste. Denna helg jobbar jag dessutom två kvällar i rad. Är i och för sig skönt att slippa gå upp tidigt, men det medför tyvärr att allt som har med lördagsmys med familjen att göra uteblir. I alla fall om det ska mysas med alla killarna i familjen här hemma. När jag kommer hem sover vår minsta kille redan.

I natt har Hugo haft riktigt hög feber, han har vaknat ett fler tal gånger och varit ledsen i ögat. Vi har gått upp och druckit lite vatten, han har fått alvedon och så har vi gått och lagt oss igen. Mammas lille kille, inte kul att ha feber. I morse verkade han dock mycket piggare och gick in till storebröderna när han vaknade. Sen dess har han varit vid storebror Filips sida hela förmiddagen. Filip är Hugo stora Idol kan jag berätta!!

Hugo visar storebror hans favorit app

på Iphonen


Hade tänkt att gå en promenad nu innan lunch men vädret är inte så där värst lockande ute, mulet och blåsigt. Inget vidare toppen väder direkt, så jag tror bestämt att jag stannar inne.

Nu ska vi snart äta lunch här hemma hela familjen. Sedan är det dags för mig att bege mig till jobbet. Önskar er en mysig lördag.

På återseende

KRAMEN


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Krya på dig Hugo!



Kraaam från Katta och Philip

2011-01-29 @ 16:27:44
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0