Utbildning & tågförseningar


Dagen har gått i ett denna fredag. Fick mig dock en liten sovmorgon i morse innan det var dags att göra i ordning sig vilket var skönt. Hugo har sovit sisådär i natt. Varför han gjorde de fick jag svar på när jag kom hem...

Mamma Julia har nämligen varit på utbildning med jobbet i Västerås hela eftermiddagen. Riktigt kul att göra lite annat. Få lite ny energi och hitta nya vägar och se ens arbete ur ett annat perspektiv, spännande.

Det blev däremot en hel del resande, som dessutom inte startade sådär värst bra. Tågförseningar på över en timme och massor av folk, var riktigt skönt att få sitta i en kupé med bara 8 platser, lugnt och skönt.

Väl hemma igen blev jag hämtad vid stationen av världens bästa man, min Joacim! Var skönt att komma hem igen efter en fullspäckad eftermiddag. Jobbigast av allt var nog allt resande, tåg och buss, buss igen och så hinna med tåget hem.


När vi kom in här hemma möttes jag av en trött och hängig liten Hugo. Visade sig att Hugo hade feber, nästan 39 grader på köpet. Stackars mammas lille kille. Nu ska vi krypa ner i sängen och läsa "Örnis bilar" och dricka lite välling.

På återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0