Vitt & Vackert



Vaknade i morse och hade då fortfarande feber. Inte vad jag hade önskat mig, så till frukost fick det bli två alvedon och en liten skål havregrynsgröt med mjölk och tranbär till. Känner mig dock betydligt bättre nu än vad jag gjorde för några timmar sedan. Hoppas på att morgondagen ska göra underverk. Då jag ska vara hemma och ta det lugnt och bli frisk är tanken. Har inte tid att vara sjuk, inte nu !

Under tiden då jag och Hugo legat i soffan och tittat på film, vilket vi mer eller mindre har gjort hela dagen, så har min underbara sambo målat om i köket. Tanken var att vi skulle hjälpas åt att måla om, men så blev det inte. Tur att jag har en sån snäll man som kan hjälpa till i mina planer lite då och då...

Storebröderna Filip och Melvin har haft full rulle hela dagen, ingen feber där inte. De har varit hos kompisar, lek i snön och så spelat lite X-box mellan varven. För en liten stund sedan var det dock dags för dom att bege sig hem till deras mamma igen. Men denna gången gick det jätte bra att säga hejdå till lillebror. Lite puss och kram kalas, vinka och så slängpussar som grädden på moset med!!

Nu ska jag bada en trött liten kille. Sedan blir det sängen för honom,
för mig med tror jag.

På återseende.

KRAMAR Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0