Finner inga ord för att kunna beskriva hur mycket jag längtar till våren just nu. Så skönt att januari månad snart har nått sitt slut och att det nu dröjer ett helt år innan denna kalla månad kommer tillbaka igen. Idag har vi jätte fint väder här. Solen skiner och jag kan höra fågel kvitter utanför huset. Underbart!

Drömmar om våren



Känns skönt att byta ut hyacinterna mot krokusar så här i
slutet på januari, våren närmar sig sakta men säkert..


Om några timmar har det blivit dags för mig att bege sig till jobbet för ett kvällspass 14-21 är vad som står på schemat denna onsdag. På min rast funderar jag faktiskt på att lägga mig i "solen" en stund. Vi har nämligen ett solarium på jobbet som vi får använda precis när vi vill och hur mycket vi vill med för den delen.

Så här års är det alltid skönt att få lite färg på kroppen. Så får det bli helt enkelt! Jobba, sola och sen åka hem till min älskade lilla familj.

På återseende mina vänner

KRAM Julia


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst pirrar det till i ljumsken när man tänker på våren. Vad underbart att få sola lite. Dröjer nog ett bra tag innan riktiga solen värmer o ger lite färg åt den vita vinterfnasiga hyn. Ha det så skönt!



Kram!

2011-01-26 @ 12:14:58
Postat av: Julia

Ja det gör det verkligen. Är så skönt att få lite färg på kroppen, man får drömma sig bort till värmen..



Ha en underbar dag

Kramar Julia

2011-01-26 @ 12:17:40
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: Bella

Här är det en till som längtar till våren!! Vill ha ljus och värme NU!!



Hoppas du fick en skön stund i "solen" och att arbetspasset gick bra!



Kramar Bella

2011-01-26 @ 20:43:15
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0