Ännu ett kvällsdopp



God morgon solstrålar !!


Var bara tvungen att visa er några bilder från gårdagens kvällsdopp. Nu har vi varit och badat flera kvällar i rad och igår kom ju Filip och Melvin till oss så då fick det så klart bli ytterligare ett dopp så även dom fick känna hur skönt det är i vattnet på kvällen.

För igår var det riktigt skönt i "vår lilla badsjö". Vi hoppade, simmade och busade i vattnet i säkert 1 ½ timme. Filip, Melvin, Hugo, Alice, Pappa J och så jag. (Hasse stannade kvar på stranden med Alice lilla "Chili") Väldigt uppskattat kan jag berätta! På vägen hem hade vi dock tre lite frusna killar i baksätet under varsin filt :) Fär visst fryser man lite när man väl kommer upp...

Om en liten stund ska jag bege mig till jobbet och jobba några timmar. Slutar dock inte alls sent idag vilket är väääldigt skönt en dag som denna. Senare idag ska grabbarna grus åka hem till farmor och bada (var det sagt, vi får se vad vädret säger) Pappa J ska fortsätta med bordet. Sedan ska vi hjälpa morfar att flytta :)

Fullt upp hela långa dagen med andra ord.
Önskar er en underbar lördag.


På återseende raringar.
Kramar Julia


Kommentarer
Postat av: Malin

Underbara bilder! Så det går att bada alltså? Hur kallt/varmt är det? Badkruka som jag är, så går jag bara i vattnet för att svalka av mig om det är vansinnigt varmt ute o jag kan inte påstå att jag behövt det på hela sommaren. Ha en skön helg med familjen. <3

Kram Malin

2011-07-30 @ 07:37:57
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Åååh det var riktigt skönt. Även jag är en badkruka kan jag lova, men vad gör man inte för sina barn :)



Hugo villa absolut att mamma skulle bada. Men jag tror faktiskt det var cirka 24 grader i vattnet.



Många kramar

2011-07-30 @ 15:49:57
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0