En regnig söndagskväll




God kväll raringar !!


Usch, denna söndag bjöd verkligen inte på något vidare somrigt väder. Mulet och regn är vad vi har haft här hemma i väder väg idag.

Dessa dagar brukar dock resultera i att vi får en massa gjort på hemmaplan, sånt som man inte har lust att fixa och dona med det där dagarna när solen skiner. Så dagen till ära har vi målat, eller rättare sagt J är nog den som målat mest ;)

Snart får vi nämligen hem Hugos tripp-trapp stol som varit inlämnad för lackering. (Ja jag vet, det har tagit lååång tid men nu är den snart äntligen klar) vad det blev för färg tänker jag dock inte avlöja ännu :)

Idag är det vårat köksbord som fått sig en rejäl makeover. Då jag fått en hel del tips via andra bloggar ang just vårat köksbord blev jag så sugen på att fixa iordning de själv istället för att lämna in det. Så nu hoppas jag det blir super snyggt!!

Så har våran dag sett ut. Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad sedan väntar min älskling på mig i soffan. Filmmys och en massa gott att äta, love it!

På återseende.
/Kram J

Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande, bilder vill vi se sen!!! :) :)



Puss o Kram Anna

2011-07-25 @ 00:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0