En sommarkväll i juli


Pappa J och "Zeke"

Min finaste lille kille.

Mor & Son.

Busen :)


God morgon freeeedag !!!!


Har sagt det förut, men fredag är definitivt min favorit dag. Kan inte annat än Älska fredagar. Just denna fredag kommer dessutom Hugos storebröder Filip och Melvin hit, och dom är efterlängtade må ni tro speciellt med tanke på att dom var här på en "snabbvisit" tidigare i veckan.

Idag väntar "hemmafix". Köksbordet var tydligen inget litet projekt och kommer nog ta ett tag. Vi ska dock inte måla bordet längre utan det ska vitbetsas (lovar att lägga upp bilder när det är klart) :)

Senare i eftermiddag ska jag även bege mig in till stan & Njoy för att köra ett spinnigpass. Det lär däremot bli ruskigt jobbigt idag, har nämligen vääärldens träningsvärk sen förra passet...

Nu ska jag ta och få i mig en lätt frukost bestående av havregrynsgröt med äppelmos till, så gott!! Tycker i alla fall mamma Julia. Resten av familjen föredrar välling, smörgås med ost, smörgås med marmelad, oboy, juice och kaffe :)

Nu ska vi fånga denna underbara fredag så mycket vi bara kan, för den kommer aldrig tillbaka igen.


/Kramar J


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med dig, julia. Jag föredrar oxå havregrynsgrött framför oboy o marmeladsmörgåsar. Men jag är oxå den enda i familjen som gör det.



PoK!

2011-07-30 @ 07:41:06
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Haha, det är bara jag här med som äter havregrynsgröt :) de andra äter helst mackor...



P&K

2011-07-30 @ 15:51:15
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0