Ett dopp i det blå


Anki, Hugo och "Pappa Rickard" ute på bryggan

Fina Anki & Rickard

Moi !

Mina två älsklingar

På väg tillbaka från sjön


Hej raringar !!


Wow vilken dag, och vilken fantastisk värme vi har i vårt avlånga land just nu. I like it alot !! Denna onsdag har vi spenderat uppe i Nora hos våra fina vänner Anki och "Pappa Rickard" (som även är Hugos gudfar) och vädret har verkligen varit med oss idag.

Efter lite lek och bus hemma hos A & R passade vi på att gå ner till sjön för att ta ett välbehövligt dopp. Kan berätta att jag är lite utav en badkruka i vanliga fall men just idag var det faktiskt jag som kom i först. Det var nämligen såå skönt i vattnet eller så var det helt enkelt jag som var sååå VARM !! :)

På vägen hem hade vi en liten kille som vi mot alla odds försökte hålla vaken, vilket vi inte lyckades med så där jätte bra. Så nu har vi en väldigt pigg Hugo här hemma, och vad hittar man på då så här på kvällskvisten...

Man åker och tar ett kvällsdopp så klart !!!


På återseende.
/Kram Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0