FREDDY


Freddy Purefittness träningsbyxor


God kväll sötisar !!


Ikväll tror jag jag gjorde mitt bästa spinningpass någonsin. Det var så där riktigt skönt och jag kände mig helnöjd efteråt. Så underbart !

När jag kom hem från träningen möttes jag av en super glad Hugo som genast ville berätta vad han och Sussie hade gjort medans mamma tränade. Det var allt från hoppa studsmatta till promenad i skogen med hundarna. Min lille solstråle :)

Nu sover han dock sedan snart två timmar tillbaka. Även jag var såå trött när jag skulle lägga Hugo att jag somnade jag med. Finns ju inget mysigare än att ligga där bredvid honom och lyssna till hans andetag. Så mysigt.

Men nu är jag vaken igen och ska snart sätta mig på altanen en stund om njuta av en kopp te. Det är fortfarande jätte varmt ute, tror minsann termometern visar över 20 grader (!!) helt fantastiskt.

Hoppas ni haft en fin kväll.
Ses imorgon, då ska jag ta mig en välbehövlig sovmorgon . Me like !!!


Natti Natti
/Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0