Hemma på våran gata..


Igår när vi var på utflykt fick vi med oss dessa färgstarka kritor hem. Hugo tyckte det var super skoj att måla och passade även på att måla sig själv med kritorna också så fort mamma tittade åt ett annat håll...


Hej Raringar !!!


Idag ska vi tydligen få en regning torsdag i vår lilla stad. Passar oss ganska bra, eller i alla fall mig som denna dag har vääldigt ont i mitt bäcken. Har haft ont i bäckenet en hel del under semestern tyvärr. Men nästa vecka ska jag sätta igång med träningen igen och då hoppas jag att jag mår lite bättre om inte annat kanske träningen gör att det blir bättre (?)

Hmm, jag kanske borde börja varva spinningen med simning? Då menar jag förstårs inte som världens träningspass utan mer motionssimma några längder. Vi har nämligen en simhall inte alls långt från där vi bor och en gång i veckan på detta bad värmer dom upp bassängen till 37 grader, då kan man på förmiddagar komma dit och simma om man vill. Vore perfekt för mig ! (tåls att fundera på om inte annat)

Nu ska jag krypa upp i soffan bredvid Hugo och titta på "Tingeling" en stund. Eller nej, först ska jag göra mig en latte sen ska jag krypa upp i soffan :)


Önskar er en fin dag.
Kramar J


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

såg mysigt ut! :)

2011-07-21 @ 19:10:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fina ni är du och Hugo :)

Kram till er

2011-07-21 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0