I lekparken


Hugo åker rutschkana hemma på gården. Behöver jag tillägga hur kul att tycker att det är?? ;)

Full fart framåt !!!!


God morgon måndag !!


Känns såå skönt med måndag idag. Ska starta denna måndag med att ringa en massa viktiga samtal (igen) bland annat ska jag ringa och boka en tid hos optikern, jag behöver nämligen göra en synundersökning och de så fort som möjligt. Borde egentligen ha gjort detta för lääänge sen. Så kort sagt är det nog tur att jag ska börja studera till hösten annars hade jag nog aldrig fått det gjort..

Ska även börja se mig om efter en ny laptop vilket också behövs till studierna. Frågan är ju bara vad man ska ha?? Har fått en del tips på att köpa en mindre laptop, vilket tydligen ska vara väldigt smidigt att ha med sig. Jag personligen är dock en aning skeptiskt till de. Ska ju spendera ett antal timmar framför datorn och då vill jag ha en stor skärm i hopp om att inte bli lika trött i ögonen :)


Meeer fart mamma !!!

Senare i eftermiddag ska jag bege mig till jobbet några timmar. Längtar redan, för ikväll ska jag jobba med bästaste Alexandra och vi har såå mycket att prata om. Nu ska jag sätta fart här hemma..



Önskar er en fin dag !



/Kramar Julia

Kommentarer
Postat av: anna

Vilka fina bilder på hugo :)



Kram//Anna

2011-07-26 @ 09:21:53
URL: http://snygganna.blogg.se/snygganna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0