Tisdags spinning




God morgon raringar !!!


WOW vilken underbart väder vi har ute idag. Själv är jag uppe med tuppen och ska snart bege mig till jobbet. Egentligen skulle jag ha jobbat kväll denna tisdag men tackvare min fina vän Alexandra ska jag istället jobba dag. Tusen tack för att du ville byta arbetspass med mig gumman!

Idag är det ju även tisdag, och tisdagar för mig innebär spinning, tyvärr så ska Joacim bort senare idag så jag trodde jag skulle missa detta spinningpass. Men så igår kväll ringde våran snälla granne Sussie och sa att Hugo kunde vara där medan mamma tränar. Så ett stort tack även till dig Sussie :) Känner mig så lyckligt lottad som har så fina vänner omkring mig.

Nu är det nog bäst jag ger mig iväg till jobbet.
Hoppas på att detta arbetspass går foort så jag får komma hem till mina killar igen!

Önskar er en fin tisdag.
/Kramar J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0