Sol & Bad



Kort sammanfattning av dagen: Solat, badat, lekt i poolen, plockat smultron, ätit massor av jordgubbar, åkt rutschkana, cyklat och njutit av en super god middag tillsammans med min fina familj. Men andra ord, en underbar måndag...


Vilken fantastisk dag. Jag njuter verkligen till MAX av den härliga sommarvärmen som äntligen kommit tillbaka. Tror inte jag varit inomhus mer än cirka 30 minuter idag och då har jag hämtat glass i frysen, fyllt på tillbringaren med vatten och saft svarat en eller två gånger i telefonen...

Har minsann hört att även morgondagen bjuder på världens bästa semesterväder!!! Klockan är ställd och i den här familjen ska vi upp med tuppen! Love it!!!

Nu ska jag snart lägga huvudet på kudden så man orkar upp.
God natt på er raringar.


/Kram Julia


Kommentarer
Postat av: Malin

Härliga sommar!!!! Vilken dag ni haft=)) Är det Solhaga ni badade i? Hoppas det vackra vädret håller i sig. De har ju hotat med att det ska bli svalare igen=/ Men man får njuta så länge det vara och ni har ju verkligen fått ut det mesta av en härlig sommardag.



Njut för mig med. Jobbar tre veckor till.

Puss!

2011-06-28 @ 14:27:02
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Heej Malin!

Jaa det var helt underbart, varmt och skönt precis hela dagen. Det var i Solhaga vi var i måndags. Så smidigt med ett bad så nära :)



Har också hört att det ska bli sämre väder, hoppas att det inte stämmer...



Självklart ska jag njuta för dig med!

Stor kram & Puss

2011-06-29 @ 01:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0