Detta är jag, Julia. En helt vanlig tjej, mamma, kvinna i sina bästa år :)

Hej sötisar !!!



Tänkte jag skulle ta och skriva en liten kort presentation till alla er nya läsare som hittat hit. Ni andra får så klart också läsa vad jag har att skriva :)


Jag bor tillsammans med min familj i ett litet radhus i staden Örebro. I höstas bestämde jag mig för att ge mig in i bloggvärlden och starta en egen blogg. Jag fann det riktigt roligt att skriva till er här inne och skriver nu mer eller mindre varje dag. Ännu roligare är det förstårs att ni är så många som är inne och läser hos mig varje dag, det gör mig verkligen så glad!!

Min blogg handlar om mig och min familj. Min underbara son Hugo, mitt intresse för fotografering, och min passion för inredning. Just nu är det mycket vitt och svart här hemma, and i love it!!!  :)


Våren 2005 visade sig bli en vår jag alltid kommer att minnas. Det var den våren jag träffade mannen i mitt liv. Min Jaocim, Hugos pappa. Minns det som igår, första gången vi träffades. Det flyger fortfarnde omkring fjärilar i magen när jag tänker på den dagen, när jag tänker på dig...


I Juni 2007 förlovade vi oss.



När jag träffade Joacim var Filip 6 år och Melvin var 3 år. känns helt overkligt att dom redan ska börja högstadiet/mellanstadiet till hösten.





I december 2007 fick vi veta att jag var gravid och att vi nu väntade vårat första barn som beräknades födas hösten 2008. Detta kort är taget på gotland sommaren 2008, en helt magisk sommar. Jag älskade att vara gravid och mådde så bra under hela min graviditet.



Väntan efter Hugo blev lång. Inte förens i graviditetsvecka 42 bestämde han sig för att komma ut till oss. Måndagen den 13 oktober 02.19 fanns han äntligen i våra armar vår älskade son.


Nu har ni fått en kort presentation om mig och min familj och vilka intressen som ligger mig närmst om hjärtat.

Önskar er en fortsatt fin fredag.
Vi ses senare!!




Kommentarer
Postat av: emelie

vilken underbar blogg detta var. keep up the good work! :)

2011-11-01 @ 09:38:25
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0