Detta är min absoluta favorit i köket. Det är väldigt sällan som vi brygger kaffe här hemma,
har till och med ställt undan den "vanliga" kaffebryggaren. Min kaffe för dagen är Latte, men Joacim håller sig till dubbel espresso.



God kväll vänner!

Denna måndag har verkligen sprungit iväg. Har fått massor gjort här hemma och känner mig riktigt nöjd. Frysen är nu ren och fin även kylskåpet är skinande rent.

Dagen till ära har jag även hunnit med att dammsuga, torka golv och städat badrummet. Puh vilken dag! Men nu är det gjort och om en stund har det blivit dags för att krypa upp i soffan med en kopp te och en smörgås.

Idag är det som sagt måndag, och måndagar för mig innebär "En unge i minuten", så när min prins somnat ska jag bänka mig framför tv:n, om jag får gissa blir jag nog ensam i soffan tills de att programet är slut..

Nu ska jag ta tag i kvällsbestyren här hemma. Min lille prins ska badas sedan ska vi lägga oss till rätta i sängen och läsa godnatt saga.

Imorgon är det jobba som står på schemat, ska bli skönt att bege sig till jobbet. Känner mig för ovanlighetensskull riktigt utvilad efter mina 3 långa lediga dagar. Underbart!!


På återseende.

KRAM Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0