Att åka rutschkana är något som Hugo tycker är jätte kul.
Den här vill jag så klart också prova, hm hur tar man sig upp?

- Mamma det här var roligt !

På upptäcktsfärd..

Igår hade vi fullt upp precis hela dagen. Väckte Hugo redan vid 06.00 igår morse, sedan var det upp och iväg till dagis som stod på schemat. Hade dock ett kort arbetspass och slutade vid 13-tiden, så skönt!

När jag kom till dagis låg min lille prins fortfarande och sov i sin vagn, är jobbigt att gå upp tidigt så det är viktigt att ladda batterierna ordentligt.

Väl hemma igen åkte regnbyxor och stövlar på sedan spenderade vi hela eftermiddagen ute på gården här hemma. Hugo älskar verkligen att vara ute.

Lekte en lång stund i sandlådan, hoppade i vattenpölar, gungade, åkte rutschkana skottade snö och så sopade vi bort en massa grus.

Inte förens vid 17-tiden gick vi in. Då hade det blivit dags för Hugo att bada, mamma Julia passade på att fixa och dona lite och pappa Joacim svängde ihop en middag.

Efter middagen kröp vi upp i soffan och tittade på "Cars" Hugo och jag. Hade en helt underbar eftermiddag tillsammans med min älskade lille kille igår. Tänk om alla dagar kunde vara som den dagen var...


Nu ska jag passa på att mysa och gosa med min skatt,
för om några timmar ska jag bege mig till jobbet.



På återseende.

KRAM Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0