Smörgåsar med chevré och fikonmarmelad, till de en stor latte, så gott!




Äntligen kom jag  iväg till Frökens Brogrens veranda för en liten fikadejt med min vän Katta. Våra små prinsar fick stanna hemma med deras pappor så vi mammor fick lite egen tid.

Val av fik stod Katta för denna gången och det var verkligen precis så mysigt som jag föreställt mig att det skulle vara. Jätte god latte och ännu godare smörgåsar.

Blir garanterat fler dejter där framöver. Framförallt längre fram i vår då man kan sitta ute i solen och fika.


Fröken Brogrens är inte bara ett fik utan har även en liten inredningsbutik där de säljer mycket fint, allt från små krukväxter till muggar och skålar från Danska märket Rice Design. Älskar de färglada små muggarna till höger i bild.

Tack för en super mysig dejt Katta. Hoppas att våren kommer smygandes snart så vi kan sitta i solen utanför Brogrens och dricka latte!

Efter min lilla dejt blev jag hämtad av mina två hjärtan i livet, sedan begav vi oss hem till morfar för en liten torsdagsmiddag. Hugo gick som vanligt upp och ner i trappan, tänk att det kan vara så spännande med trappor, min söta kille.

Nu sover han gott i sin säng och jag ska krypa upp i soffan hos Joacim och dricka en liten kopp te. Sen väntar sängen, upp tidigt imorgon som gäller.


Sov Gott

KRAM Julia


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Tack för igår! Vilka mysiga bilder, nästan så jag redan längtar tillbaka! =)



Ha en mysig kväll nu med dina killar! Kraam kraam

2011-03-25 @ 19:37:42
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack det samma min vän!

Vi får boka in en fikadejt snart igen, hoppas på att våren kommer så vi kan sitta ute och fika, längtar!



Många kramar



2011-03-26 @ 12:37:18
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ser riktigt mumsigt ut:)

2011-03-28 @ 11:56:32
URL: http://varatpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0