Bilder från förra våren. Pick-nick vid vårat smultronställe.


Nu har vi äntligen kommit till den dagen då vi ska ställa om klockan till sommartid, har längtat så mycket efter denna dag och nu är den äntligen här.

Igår hade vi en riktig mysfredag här hemma. Jag skulle egentligen jobbat kväll men tackvare min undebart snälla arbetskamrat Alexandra så slapp jag de, tack min fina vän !

Just i denna stund spelas det Lars Winnerbäck & Melissa Horn på högsta volym, Joacim är ute med alla killarna och jag passar på att lyssna på "Min" musik här hemma. Så härligt !

Senare i eftermiddag ska jag dock bege mig till jobbet för ett kvällspass, men det känns helt okej faktiskt. Har fått massor gjort här hemma nu på förmiddagen och jag kan åka till jobbet med gott samvete.


Nu ska mamman i familjen klä på sig lite varmare och gå ut till sina killar.

Önskar er en fin lördag.

KRAM Julia







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0