Idag har vi verkligen haft jätte fint väder, snö som smälter och en sol som riktig bränner i ansiktet. Men ändå känns det som om våren är långt borta? Jag vill ha mer vårtecken!!


Oj så fint väder vi haft idag, tänkt om vi kunde ha haft detta fina väder igår när jag och Hugo var ute på långpromenad. Idag var första dagen på väldigt länge som det inte blåst storm ute vilket är mycket skönt, jag vill dock ha ännu mera värme för att kunna säga att våren är här...

För att få mer vårkänslor ska vi faktiskt "vårstäda" här hemma i helgen, det är förrådet och vår lilla altan som är först ut. Blir nog även en sväng till återvinningscentralen. Ut med gammalt och in med nytt, me like!

Nu ska jag krypa upp i soffan en stund hos min älskling sedan väntar sängen.
Imorgon är det jobb och dagis som gäller!!


God Natt

KRAM Julia





Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart kort : - )



Hoppas ni mår väl?

Tack för söta kommentarer inne hos mig!



KRAMAR i massor

2011-03-31 @ 12:45:30
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh så fina ni är, mor och son!



Kram Lisa

2011-04-22 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0