Bilder från gårdagens promenad.





Vi hade en jätte mysig eftermiddag igår Hugo och jag. Blev en riktig långpromenad till och med solen tittade fram lite då och då.

Hugo tyckte det var jätte kul att titta på hästarna, och vi blev kvar en lång stund och bara stod och tittade på alla hästarna i hagen, klappa en och annan gjorde vi också.

Sedan gick vi vidare upp mot Karlslunds Herrgård, lekte en stund i den sista snön för att sedan gå ner och titta om isen hade smält. Det rinner nämligen en liten å igenom Karlslund, det är så vackert där på våren och sommaren, igår var det dock lite kallt för min smak men till min förvåning fanns det ingen is kvar, jippi våren är snart här!!

Idag blir det dock en lugn dag, eller rättare sagt det blir ingen promenad för Hugos del i alla fall, Hugo fick nämligen tillbaka febern sent igår kväll, men mår tack och lov bättre idag.


Nu ska jag ta mig en latte och slå mig ner i soffan bredvid Hugo.
På återseende.

KRAM Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0