Imorse ställde jag min iphone på väckning klockan 08.30. Gick upp och åt en skål med havregrynsgröt till frukost sedan hoppade jag i träningskläderna och begav mig mot Njoy med min fina granne Hasse. Klockan 10.00 börjar nämligen lördagsspinningen. Var så taggad idag, har längtat hela veckan efter att köra spinning. Tror nog bestämt att jag får boka in två pass i veckan hädan efter...

Nu har jag precis tagit en dusch och fräschat till mig lite efter dagens spinningpass. Om en liten stund ska jag dricka dagens första latte sedan blir det mys med familjen ut i fina vädret innan det har blivit dags att bege sig mot jobbet för ytterligare ett kvällspass.


Hoppas ni får en underbar lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0