Detta avlånga rör kom med posten denna underbara måndag, innehållet kommer från den härliga nätbutiken Bloominghome, men vad röret innehåller får ni se någon annan dag...

Har nog aldrig längtat så mycket till måndag som denna, nu är det nämligen färdigjobbat på några dar och jag ska njuta av en liten "mini semester", sååå skönt!!!

I eftermiddags när jag begav mig hem från jobbet blåste det mer eller mindre storm ute, det var knappt så det gick att ta sig hem (cyklade nämligen till jobbet idag). När jag väl kom hem hoppade jag in i en snabb dusch och satte mig sedan på cykeln igen för att åka och möta Hugo och mormor som kom cyklandes från dagis.

Hugo blev så glad när vi imorse berättade att mormor hämtar honom på dagis i eftermiddag. Var visst en liten kille som kom springandes med full fart mot mormor när hon klev in på dagis, lille gubben. Efter cykeltur nr 2 åkte vi hem för att dricka en kopp kaffe och mysa lite här hemma.

Nu har mormor åkt hem till sig och Hugo och jag har tittat lite på "Tingeling", pappa Joacim håller på och oljar in altanen och om en stund ska jag och min lille guldklimp baka chokladbollar, mums!


Önskar er en fin måndagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0