Välkommen Morsdag


Tänk att det redan är slutet av maj och där med morsdag. För mig är morsdag lite speciellt. Jag har alltid plockat blommor till min mamma på morsdag, och inte vilken blomma som helst utan en stor bukett av liljekonvaljer. Liljekonvaljen tillhör en av min mammas favoritblomma, och det gäller även mig. Jag älskar liljekonvaljer, jag älskar dess vita färg och den underbara doften. Tror bestämt att jag vet vad min brudbukett kommer innehålla för blomma...

Om en stund ska vi bege oss ut och plocka blommor. Tre hela buketter med liljekonvaljer ska vi plocka. Jag ska plocka en till min mamma, Joacim ska plocka en till sin mamma och Hugo ska plocka en till hans mamma :)


Önskar er en fin morsdag.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0