Kråke - Hugos favorit böcker.

Just nu tycker Hugos om när vi läser i "Elsa och nappen". Den handlar om hur det går till när kråkes lillasyster Elsa ska sluta med nappen.

Godmorgon solstrålar !



Idag har vi ett underbart väder i lilla Örebro. Solen skiner på klarblå himmel, kan inte bli bättre. Eller egentligen kan det de, vi har nämligen fortfarande en krasslig kille här hemma. Hugo har dock sovit mycket bättre inatt, tror vi kan tacka doktorn för de som skrev ut hostmedicinen!

Har ni hört föresten vilket fint väder det ska bli i helgen? Med start idag, verkar det minst sagt som. Bäst att fylla kylskåpet med en massa gott inför helgen, för här ska det grillas!!!

Om en stund ska jag tappa upp ett bad till min lille prins, sedan ska jag fixa iordning mig en latte som jag sedan ska njuta av ute i solen, älskar sommar, älskar sol...


På återseende.


Kommentarer
Postat av: johannaty

Va härligt att du tycker det alla skriver bara att hon är så lik J . :)

2011-05-31 @ 12:42:04
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0