A dab of color

 
En liten sneak peak från köket tidigare ikväll. Just nu doftar det ljuvligt i hela köket från Yankee candle - lemon lavender, en doft ni bara måste prova !!


God kväll raringar !!


Oj oj så trött jag har varit ikväll, helt slut för att vara ärlig (så även Hugo som sover sen lääänge). Angående fotograferingen idag så hade det tydligen gått riktigt bra. Men när fröken sen sa som så att - fotografen tog väldigt många kort, så något bra måste det ju finnas, började jag fundera lite :)
 
Hugo tyckte nämligen att det var ganska läskigt förra gången det var fotografering på dagis. Eller i alla all tror jag han tyckte de om man ska tolka kortet, lille älskligen...
 
 
Så här på hösten är det fint med lite starka färger, älskar kontrasten till det svarta och vita. (Så titta här kära lilla mamma, lite färgklickar här och där finns det allt i vårt hem) ;)
 
 
Hur gick det då med pluggandet denna första tisdag i november, jo riktigt bra faktiskt! Har kommit nästan halvvägs i mitt arbete och så har jag fått hemuppgiften färdig inför tentan nästa vecka !
 
Men nu väntar soffan, dags för en kopp te och lite mys med min älskling.


På återseende imorgon
 
KRAM J


Trackback
RSS 2.0