Att inspireras


Tidigare ikväll när Hugo tittade på "Ariel" passade jag på att sätta mig vid datorn en stund för att leta lite sovrumsinspiration, vilket inte var så svårt att finna. Kolla bara in dessa sovrum. Högt i tak, ljusa nyanser och en underbar stuckatur, vad mer kan man begära !??



God kväll raringar!!


Oj  vilken lång dag denna måndag blev. Först lämna Hugo på dagis, tidigt tidigt. Bege sig upp mot universitetet och föreläsning, för att sedan plugga i ytterligare några timmar. Sen var det dags att hämta Hugo på dagis och så hem och fixa kvällsmat, puuh ! Nu är man bra trött (var i och för sig inte jag som lagade maten, tack älskling!)


Detta sovrum slår nog dock allt. Ljusa härliga nyanser, högt i tak, öppenspis och även här en underbar stuckatur! (och ni missar väl inte det ursnygga golvet !?).


Jag blir minst sagt sugen på att börja inreda i vårat nu ganska så tråkiga sovrum. Som ni kanske minns så målade/tapetserade jag om sovrummet för inte alls länge sedan, och har just nu inget annat på väggen förutom en stor tv ! Dags att göra slag i saken kanske...

Men det hade ju såklart varit mycket roligare att inreda om man haft både högt i tak och öppenspis och ett fantastiskt vackert golv ;)

Nej nu ska jag sluta drömma och krypa upp i soffan bredvid Hugo en stund, det har blivit dags för en kopp te till mamma och en välling till min lille goding !


På återseende

Kram J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0