Att tjuvstarta




Kunde inte låta bli...


Nej, idag har jag gjort något jag aldrig gjort tidigare. Bakat en saffranskaka innan 1:a advent (!!) det är ju nästan förbjudet i alla fall enligt mig ;)

Men jag kunde verkligen inte låta bli. Köpte med mig saffran hem här om veckan och har väl gått och sneglat på dom där små saffranspåsarna sen dess...

Så nu har vi fikat med saffranskaka och latte/ett stort glas mjölk och det var nog den godaste kakan jag ätit på väääldigt länge (kan ju i och för sig bero på att jag älskar saffran och inte ätit de på snart 1 år) mumms!!.

Nu ska jag snart tappa upp ett bad åt Hugo sedan är det dags för lite kvällsrutiner, bäst att komma i säng tidigt ikväll för imorgon står det Mikrobiologilaboration på schemat och då gäller det att vara pigg & alert !


Hoppas ni har en mysig kväll

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Anna

MMMmmm vad gott, bland får man fuska lite :)



Kraaam Anna

2011-11-09 @ 18:07:46
Postat av: Liw

den så god ut! Kan du inte lägga ut receptet du använde dig av?

2011-11-10 @ 14:21:21
URL: http://finalyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0