CE inne - ute

 


God moooorgon raringar !!


Ååh vilken härlig dag vi hade igår (med risk för att vara tjatig) visst var det ett helt fantastiskt väder !!?. Vid lunchtid fick jag skjuts hem till mormor av världens finaste killar.
 
Väl hemma hos mormor blev det så klart inte bara plugg. Vi passade även på att gå en liten shopping runda på stan (som paus från allt läsande och skrivande). Lyckades till och med få tillbaka den där julkänslan som jag tappade bort igår morse då jag tittade ut genom sovrumsfönstret :)
 
I mer eller mindre varje liten affär är det just nu julstämning till max (men tack och lov ingen julmusik än för det är väl ändå lite för tidigt !??) så julkänslan tog inte lång tid att hitta...


Jag var på jakt efter fler "smycken" till julgranen och det fanns det gott om på CE inne - ute. Fick dock inte bara med mig "julgranssmycken" hem utan ett litet ljus från Tine K med :)
 
 
Idag hade vi hoppats på lika fint väder som igår, men riktigt så fint verkar vi inte få denna söndag. I eftermiddag hade vi en liten "ute-fika" inplanerad tillsammans med familjen A, tyvärr får vi nog ställa in den (om inte solen helt plötsligt skulle titta fram) och fika inomhus istället.
 
Vad jag ska pyssla med ikväll är kanske inte så svårt att lista ut, P L U G G A, med en liten paus för ett snabb visit inne hos mormor :)


Njuuut av dagen !!
 
Kramar Julia


Trackback
RSS 2.0