I love details



Även i vardagsrummet går det mesta i svart & vitt, and i love it !!! Fjärilstavlan är en Hagedornhagen artprint och går att klicka hem här.




Helloo sweethearts !!



Skönt med torsdag och att det nu inte är många timmar kvar tills det är freeedag, underbart !! Tyvärr har jag en hel del plugg att ta tag i ihelgen så sådär överdrivet ledig kan jag väl inte påstå att jag är :)

Men som det ser ut just nu får det bli plugg på lördag då smhi har varnat för att det kommer bli blåsigt ute, så då passar det ju rätt så bra att sitta inne och läsa eller hur !!?? :)




I högtalarna: En av mina absoluta favoriter just nu,  Adel - Someone like you.


Nu ska min stora älskling snart börja med middagen här hemma, vad det kan tänkas bli idag har jag dock ingen aning om !!? :) Medans maten lagas ska jag passa på att krypa upp i soffan tillsammans med min lilla älskling och titta på "Bobbeli Bob".... 


Hoppas ni får en fortsatt mysig torsdagskväll

Kraaam Julia


Kommentarer
Postat av: Carro

Snyggt, speciellt fjärilstavlan, gillar dom !

Ha en fin kväll kramar Carro

2011-11-17 @ 18:43:40
Postat av: Katta

Mycket snygga detaljer. Gillar din smak. Vad var det för spännande ni pysslade med tidigare ikväll då? :) nyfiken som man är..

Kramar Katta

2011-11-17 @ 19:19:48
Postat av: Malin

men åååhh en sån fin tavla!!!

2011-11-20 @ 16:32:19
URL: http://siljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0