En liten uppdatering




Heej sötisar !!


Här hemma pågår det fredagsmys för fulla muggar, och tro det eller ej men Hugo är fortfarande vaken och fredagsmyser med mamma och pappa :)

Ikväll har vi mumsat på J's super goda sushi så nu är jag helt propp mätt (!!) även Hugo tog sig några bitar, han pillade dock ur tonfisken och gav den till "Pingu" (vår katt) och sedan åt han upp riset och norin själv, gulleplutten :)


Favoriten måste jag nog erkänna är maki sushi, mums så gott det är !!


Nu ska jag gå tillbaka in till mina killar som ligger och tittar på "ice age" inne i vardagsrummet. Om en liten stund är det läggdags för vår prins och jag ska ta mig ett glas rött och bara koppla av tillsammans med min J.

Sov så gott

Kram Julia



Kommentarer
Postat av: Line

Lät som en riktigt mysig fredag!

2011-11-26 @ 07:56:08
URL: http://linesrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0