Underbara freeedag


Denna snygging till latte har dock inte jag fått till utan Philip på Vasa express. Kan nog tänkas att det får bli vägarna förbi Philip idag för oj så god hans kaffe latte är !!!



God morgon raringar


Såå skönt med fredag eller hur !??? Denna helg har jag i och för sig som alla andra helger en hel del plugg eller rättare sagt M A S S O R med plugg att ta tag i, men det känns ändå skönt med fredag och helg.

Har precis fått i mig dagens första latte och en smarrig portion gröt med äppelmos, bästa starten på dagen ;) och om en liten stund ska jag bege mig iväg på en liten skoppingrunda. Ingen vidare rolig shoppingrunda dock då jag ska införskaffa mer studielitteratur, inte det roligaste att lägga pengarna på direkt, men ett måste...

Så nu måste jag sätta fart här hemma på direkten.



På återseende senare

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0